Hoe verwijder ik mijn account?

Hoe verwijder ik mijn account?

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen in je account.

Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:

  • Je geen openstaande facturen meer hebt
  • Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
  • Er geen tegoed meer op je account staat
  • Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben. Heb je minder dan 100 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 100 dagen is verstreken.

Maak je ook gebruik van Zalando Lounge of Zalon?

Als je Zalando-account is verwijderd, wordt het ook verwijderd in onze gekoppelde diensten zoals Zalando Lounge en Zalon.

Ben je verhuisd naar een ander land?

Dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Gebruik gewoon je bestaande inloggegevens om toegang te krijgen tot de Zalando-webshop van het land van waaruit je winkelt en voeg een nieuw factuur- en afleveradres toe in dat land.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.