Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden. Je kan het artikel dan het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is. Artikelen die je in je winkelwagen of op je verlanglijstje plaats zijn niet gereserveerd voor jou.

In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kan je het beste contact opnemen met onze klantendienst.

Je kan helaas NIET via het retouretiket een vervangend artikel aanvragen. Helaas kunnen wij vanwege technische redenen ook NIET artikelen voor je vervangen of verrekenen of een nieuwe bestelling voor je plaatsen.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over koopjes, trends en een heleboel outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.