Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren. Je kunt op je Zalando-account bij de retouraanmelding aangeven dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Vervolgens kan je op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien het beschikbaar is, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is. 

In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere verkeerde artikelen hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over koopjes, trends en een heleboel outfitinspiratie.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de algemene voorwaarden van Google zijn van toepassing.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.