Wat zijn partnerartikelen?

Wat zijn partnerartikelen?

Al onze partners onderschrijven de servicebelofte van Zalando.

Dit betekent dat levering, retour en alle kosten daarvoor precies zo verlopen als bij onze eigen producten: snel, betrouwbaar en gratis.

Door de samenwerking met partners kunnen wij een groter assortiment van artikelen aanbieden. Sommige artikelen worden zowel door Zalando als door een partner aangeboden. In dit geval verhoogt de partner de kans dat het artikel beschikbaar is bij Zalando.

Sommige partners zenden hun artikelen vanuit hun eigen magazijn, andere zitten bij de Zalando-levering. Als je winkelwagen producten van Zalando en van een partner bevat kan je verschillende pakketten ontvangen. Het is niet mogelijk om partnerartikelen te laten leveren bij een afhaalpunt. 

Als je partnerartikelen terug wilt sturen, stop je deze terug in de originele doos en plak je de retoursticker er op. Je hoeft de artikelen niet online aan te melden op de Zalando website. 

Je kunt een partnerartikel herkennen aan het logo dat op de artikelpagina staat.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.